Show simple item record

dc.creatorNikolić, Snežana
dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.date.accessioned2021-06-09T13:27:55Z
dc.date.available2021-06-09T13:27:55Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/276
dc.description.abstractU ovom radu pokreću se osnovna pitanja vezana za proces profesionalne pripreme defektologa za rad sa osobama sa motoričkim poremećajima. Polazeći od ključnog pitanja: da li somatoped edukuje ili rehabilituje? Temeljno su analizirana dva, neraskidivo povezana, aspekta profesionalnog rada specijalnog edukatora i rehabilitatora u oblasti somatopedije. Pri tome, opštu paradigmu u pristupu osobama sa motoričkim poremećajima određuje zajednički polazni princip: otkrivanje sposobnosti, nasuprot upornom insistiranju na popravljanju nesposobnost ili, uz prevazilaženje limitirajućih okvira bio-medicinskog modela ometenosti. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectspecijalni edukator i rehabilitatorsr
dc.subjectsomatopedsr
dc.subjectklinička i edukativna orijentacijasr
dc.titleEdukativna i klinička orjentacija u somatopedijisr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage145
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 135-145
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage135
dc.identifier.rcubconv_270
dc.type.versionpublishedVersion


Files in this item

FilesSizeFormatView

There are no files associated with this item.

This item appears in the following Collection(s)

Show simple item record