Приказ основних података о документу

dc.creatorEškirović, Branka
dc.creatorVučinić, Vesna
dc.date.accessioned2021-06-09T13:27:48Z
dc.date.available2021-06-09T13:27:48Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/274
dc.description.abstractOsnovni problemi u susretu i razilaženju tiflologije i tiflopedagogije, u ovom radu, sagledani su u kontekstu diferencijalno-integracijskog modela razvoja nauka. Na temelju vođene rasprave, kao savremena teorijska paradigma u oblasti istraživanja problema lica sa oštećenjem vida izdvojeni su multivarijantni edukacijsko-rehabilitacijski modeli istraživanja. Ovi pristupi uspešno integrišu tiflološke i tiflopedagoške nalaze, poništavajući granice i teorijske deobe između ovih naučnih disciplina. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjecttiflopedagogijasr
dc.subjecttiflologijasr
dc.subjectdiferencijalno-integracijski modelsr
dc.subjectmultivarijantni edukacijsko-rehabilitacioni modelsr
dc.titleTiflologija i tiflopedagogija - susreti i razilaženjasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage121
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 103-121
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage103
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_274
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу