Приказ основних података о документу
Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji
dc.creator | Teovanović, Predrag | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:27:39Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:27:39Z | |
dc.date.issued | 2009 | |
dc.identifier.issn | 1452-7367 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/272 | |
dc.description.abstract | U radu su razmotreni osnovni principi i implikacije kvalitativnog pristupa unutar društvenih nauka, sa posebnim osvrtom na područje specijalne edukacije i rehabilitacije. Ukratko su predstavljene osnovni istraživačke tradicije (akciono istraživanje, utemeljena teorija, studija slučaja i narativna analiza. Aksiološke postavke kvalitativne paradigme prodiskutovane su na više nivoa i predloženi posebni kriterijumi za procenu kvaliteta kvalitativnih istraživanja. Konačno, razmotreni su ključni doprinosi novog pristupa i mogućnosti njegove integracije u glavne tokove društvene nauke. . | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.rights.uri | https://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/ | |
dc.source | Specijalna edukacija i rehabilitacija | |
dc.subject | kvalitativna paradigma | sr |
dc.subject | pozitivizam | sr |
dc.subject | metodologija | sr |
dc.subject | epistemologija | sr |
dc.subject | vrednosti | sr |
dc.title | Novi metodološki modeli u specijalnoj edukaciji | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | BY-SA | |
dc.citation.epage | 85 | |
dc.citation.issue | 1-2 | |
dc.citation.other | (1-2): 69-85 | |
dc.citation.rank | M52 | |
dc.citation.spage | 69 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_272 | |
dc.type.version | publishedVersion |
Документи
Датотеке | Величина | Формат | Преглед |
---|---|---|---|
Уз овај запис нема датотека. |