Приказ основних података о документу

Primena Montesori metoda u definisanju profesionalnih kompetencija različitih profesija u obrazovnom procesu

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.creatorJapundža-Milisavljević, Mirjana
dc.creatorVučinić, Vesna
dc.date.accessioned2021-06-09T13:27:16Z
dc.date.available2021-06-09T13:27:16Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/266
dc.description.abstractThe paper treats different aspects of implementation of the Montessori method in education and rehabilitation of the position of the prevention the burnout syndrome as the syndrome which have very bad influence at the professional activity and competency of much professions such as education, rehabilitation and nursery professions. The paper point up the significant topics of the method and the possibility to create the new educational settings without symptoms of stress and trauma. It also point out the possibility to change the traditional methods of working with various kind of population of children.en
dc.description.abstractU radu je prikazan Montesori metod u osnovnim postavkama koje čine njegovu profesionalnu suštinu i značenje važnim za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. U finalnim razmatranjima istaknut je značaj ovog metoda kao jednog od mogućih načina prevladavanja problema profesionalnog sagorevanja kao sindroma novijeg datuma koji se vezuje i za profesije u oblasti pedagogije i specijalne edukacije i rehabilitacije kao profesije koja si podložne pojavi stresnih i traumatskih reakcija. O tome je do sada nedovoljno pisano u našoj sredini pa je u radu u osnovnim naznakama data struktura i suština ovog metodskog pristupa u radu sa različitom populacijom dece u odnosu na tradicionalne profesionalne koncepte angažovanja kao dominantne u ovoj oblasti.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectMontessori methoden
dc.subjectspecial education and rehabilitationen
dc.subjectburnout syndromeen
dc.subjectMontesori metodsr
dc.subjectspecijalna edukacijasr
dc.subjectrehabilitacijasr
dc.subjectburnout sindromsr
dc.titleThe implementation of the Montessori teaching method in defining the deferent professional competency in education processesen
dc.titlePrimena Montesori metoda u definisanju profesionalnih kompetencija različitih profesija u obrazovnom procesusr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage195
dc.citation.issue1
dc.citation.other(1): 189-195
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage189
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/360/263.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_266
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу