Приказ основних података о документу

dc.creatorArsenović Pavlović, Marina
dc.creatorAntić, Slobodanka
dc.creatorJolić Marjanović, Zorana
dc.date.accessioned2021-06-17T13:32:14Z
dc.date.available2021-06-17T13:32:14Z
dc.date.issued2017
dc.identifier.isbn978-86-6203-091-7
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2669
dc.description.abstractOvaj udžbenik namenjen je studentkinjama i studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (koji se ranije zvao Defektološki fakultet) u Beogradu, kao i studentima srodnih profila koji će se profesionalno baviti vaspitanjem i obrazovanjem dece i odraslih. Naše obrazovanje je u velikoj meri kurikulocentrično i zato ima smisla pisati ovakve udžbenike, čak i kada su predmeti, pa i fakulteti, u krizi. Nadamo se da će ovakav udžbenik bar delimično uputiti studentkinje i studente na probleme marginalnih grupa u obrazovnom sistemu. Neke od glavnih tema ovog udžbenika mogle bi se koristiti u obrazovanju i drugih profila budućih nastavnika i nastavnica, kao i vaspitača i vaspitačica. Pod sadašnjim uslovima dodiplomskog obrazovanja prosvetnih kadrova može doći do njihove dekvalifikacije i deprofesionalizacije. Ovaj udžbenik može da se koristi i u radu sa postdiplomcima političkih nauka i lingvističkih studija. Potrebno je da se u drušvenim naukama stvori realna slika deteta i čoveka uopšte, da oni postanu vidljivi u obrazovnim programima i sadržajima drugih medija. Potrebno je da, sem fakulteta, razne lokalne organizacije, centri, klubovi i nevladine organizacije kroz školske i vanškolske projekte, u kojima će učestvovati i predstavnici manjinskih grupa, obezbede istinski ozbiljne, uravnotežene i obuhvatne pristupe temama vezanim za žene, decu, starije osobe, osobe sa različitim vrstama ometenosti. Izučavanjem ovih grupa, društvene nauke treba da sistematski oblikuju javno mnjenje o njima i da vrše neprekidno medijsko opismenjavanje dece i odraslih.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsclosedAccess
dc.titlePedagoška psihologija: udžbenik s priručnikom za vežbesr
dc.typebook
dc.rights.licenseARR
dc.citation.otherudžbenik, izdanje: 1
dc.citation.spage598
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2669
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу