Приказ основних података о документу

Primary school – transition challenges, problems and opportunities of overcoming

dc.contributorJugović Aleksandar
dc.contributorJapundža-Milisavljević Mirjana
dc.contributorGrbović Aleksandra
dc.creatorMilanović-Dobrota, Biljana
dc.creatorRadovanović, Vesna
dc.date.accessioned2021-06-17T13:28:44Z
dc.date.available2021-06-17T13:28:44Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-6203-089-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2610
dc.description.abstractObrazovna tranzicija je proces promena kroz koji deca prolaze tokom vremena, prelazeći iz jedne u drugu fazu školovanja. Prelazak deteta iz pripremnog predškolskog programa pa do kraja osnovne škole obuhvata uzrast od šeste do petnaeste godine i uključuje mnogobrojne razvojne i akademske izazove. Cilj rada je da, na osnovu pregleda i analize dostupne literature, istakne neke od ključnih problema sa kojima se suočavaju deca sa razvojnim smetnjama i njihove porodice tokom inkluzivnog osnovnoškolskog obrazovanja. U radu su prikazane određene smernice za prevazilaženje (obrazovnog) diskontinuiteta i organizaciju nesmetanog toka školovanja, ali su i otvorena nova pitanja u vezi sa razvojem budućih strategija pružanja pomoći i podrške deci sa razvojnim smetnjama u našoj sredini.
dc.description.abstractTransition in education is process of changes through which children passing over time, moving from one to another phase of schooling. Crossing of the child from preschool program until the end of primary school includes children aged six to fifteen years and includes numerous developmental and academic challenges. Based on review and analysis of the available literature, the aim of this paper is that highlight some of the key problems faced by children with developmental disabilities and their families during inclusive primary education. paper presents certain guidelines for overcoming (education) discontinuity and organize smooth flow of schooling, but also opened new questions related to the development future strategies of providing assistance and support to children with developmental disabilities in our community.
dc.languageen
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
dc.subjectdeca sa razvojnim smetnjama
dc.subjectosnovna škola
dc.subjecttranzicione faze
dc.subjectizazovi
dc.subjectchildren with developmental disorders
dc.subjectprimary school
dc.subjecttransitional phases
dc.subjectchallenges
dc.titleOsnovna škola i deca sa razvojnim smetnjama – tranzicioni izazovi, problemi i mogućnosti prevazilaženjasr
dc.titlePrimary school – transition challenges, problems and opportunities of overcoming
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage31
dc.citation.otherhttp://www.icf.fasper.bg.ac.rs/zbornici/20161230_1-Zbornik_radova_nacionalni_skup-2016.pdf
dc.citation.spage21
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2610
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу