Приказ основних података о документу

Significance of training teachers and users to use visual aids

dc.contributorJugović Aleksandar
dc.contributorJapundža-Milisavljević Mirjana
dc.contributorGrbović Aleksandra
dc.creatorVučinić, Vesna
dc.creatorAnđelković, Marija
dc.creatorGrbović, Aleksandra
dc.creatorJablan, Branka
dc.date.accessioned2021-06-17T13:24:53Z
dc.date.available2021-06-17T13:24:53Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-6203-089-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2545
dc.description.abstractU radu je razmatran značaj obuke nastavnika i korisnika sa oštećenjem vida za korišćenje tiflotehničkih sredstava. Istaknuto je da uz pomoć ovih sredstava osobe sa oštećenjem vida mogu da postignu najoptimalniji nivo funkcionisanja, sagle- dan kroz autonomiju, samostalnost u orijentaciji i kretanju i izvođenju svakodnevnih aktivnosti, kvalitet života i socijalnu integraciju. Proces obuke nastavnika i osoba sa oštećenjem vida je često situaciono uslovljen, nije metodički zasnovan, nema ne- ophodnu podršku relevantnih institucija, a samim tim ni orga- nizacionu, materijalnu, obrazovnu i tehničku bazu.
dc.description.abstractThis paper analyzes the importance of training teachers and users with visual impairments to use visual aids. It points out that, with these aids, people with visual impairments can achieve the optimal level of functioning with regard to their autonomy, independence in orientation and mobility and other activities, quality of life, and social integration. Training process of teachers and persons with visual impairments often depends on situations, it is not methodologically based, it is not supported by relevant institutions and thus lacks organizational, material, educational, and technical basis.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
dc.subjecttiflotehnička sredstva
dc.subjectobuka
dc.subjectnastavnici
dc.subjectosobe sa oštećenjem vida
dc.subjectvisual aids
dc.subjecttraining
dc.subjectteachers
dc.subjectpersons with visual impairments
dc.titleZnačaj obuke nastavnika i korisnika za korišćenje tiflotehničkih sredstavasr
dc.titleSignificance of training teachers and users to use visual aids
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage264
dc.citation.other: 257-264
dc.citation.spage257
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/6409/Untitled25.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2545
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу