Приказ основних података о документу

dc.creatorJablan, Branka
dc.date.accessioned2021-06-17T13:24:06Z
dc.date.available2021-06-17T13:24:06Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-6203-078-8
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2532
dc.description.abstractPlanski uticaj vaspitanja i obrazovanja je od velikog značaja za razvoj, učenje i socijalizaciju dece sa oštećenjem vida. Deca sa oštećenjem vida poseduju visok stepen motivacije za učenje, međutim za njihovo efikasno učešće u vaspitno-obrazovnom procesu i školskom životu neophodno je planiranje i organizovanje dodatne podrške, bez koje teško mogu u potpunosti da odgovore na sve zahteve koji će biti pred njima. Udžbenik Dete sa oštećenjem vida u školi je rezultat višegodišnjeg proučavanja obrazovanja dece sa oštećenjem vida. Pokušala sam da se na celovit način bavim obrazovanjem dece sa oštećenjem vida i skrenem pažnju na podršku koja im je neophodna u vaspitno-obrazovnom procesu. Zahvaljujući ponuđenoj građi čitalac može da sagleda mogućnosti naših škola za efikasno i uspešno školovanje dece sa oštećenjem vida. Tekst udžbenika je organizovan u sedam celina: Školovanje dece sa oštećenjem vida, Pristupi u definisanju oštećenja vida, Vizuelna percepcija i vizuelno funkcionisanje dece sa oštećenjem vida, Taktilna percepcija i taktilno- kinestetičko funkcionisanje dece sa oštećenjem vida, Čitanje i pisanje dece sa oštećenjem vida, Učenje matematike dece sa oštećenjem vida i Obrazovanje dece sa oštećenjem vida i višestrukim smetnjama. U svim poglavljima se naglašava da je učenje individualan proces, da ne postoje dve osobe sa oštećenjem vida koje uče na isti način, koriste iste adaptacije i imaju iste potrebe za obrazovnom podrškom. Individualne razlike zahtevaju prilagođene obrazovne pristupe, zasnovane na poznavanju individualnih karakteristika i potreba učenika sa oštećenjem vida. Knjigu sam namenila studentima Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, modula Smetnje i poremećaji vida. Očekujem da će biti korisna i studentima drugih fakulteta i stručnjacima koje zanima obrazovanje dece sa oštećenjem vida. Nastavnici razredne nastave u njoj mogu da pronađu precizna i jasna uputstva kako da organizuju nastavne aktivnosti sa decom sa oštećenjem vida.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsclosedAccess
dc.titleDete sa oštećenjem vida u školisr
dc.typebook
dc.rights.licenseARR
dc.citation.otherudžbenik, izdanje: 1
dc.citation.spage323
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2532
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу