Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije
Samo za registrovane korisnike
2016
Knjiga (Objavljena verzija)
Metapodaci
Prikaz svih podataka o dokumentuApstrakt
Monografija, pod naslovom Teorijska i praktična razmatranja
Specijalne edukacije i rehabilitacije, sastoji se od petnaest delova,
koji mogu predstavljati posebne celine ali i celine koje između sebe
imaju neposredne veze.
Namera autora monografije je bila da: pruži uvid u istoriju raz-
voja teorije i prakse specijalne edukacije i rehabilitacije; predstavi
osnove teorije specijalne edukacije i rehabilitacije i uticaj drugih
nauka, kao što je medicina, psihologija i pedagogija, na njen razvoj;
ukratko predstavi metode specijalne edukacije i rehabilitacije i de-
finiše mesto prakse specijalne edukacije i rehabilitacije u siste-
mima zdravstvene i socijalne zaštite kao i u sistemu obrazovanja.
Specijalna edukacija i rehabilitacija ne predstavlja posebno or-
ganizovan sistem praktičnog delovanja već poseban model prakse koji
nalazimo u sistemima zdravstvene i socijalne zaštite kao i sistemu
obrazovanja
Izvor:
2016, 231-Izdavač:
- Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD
Institucija/grupa
rFASPERTY - BOOK AU - Rapaić, Dragan PY - 2016 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2531 AB - Monografija, pod naslovom Teorijska i praktična razmatranja Specijalne edukacije i rehabilitacije, sastoji se od petnaest delova, koji mogu predstavljati posebne celine ali i celine koje između sebe imaju neposredne veze. Namera autora monografije je bila da: pruži uvid u istoriju raz- voja teorije i prakse specijalne edukacije i rehabilitacije; predstavi osnove teorije specijalne edukacije i rehabilitacije i uticaj drugih nauka, kao što je medicina, psihologija i pedagogija, na njen razvoj; ukratko predstavi metode specijalne edukacije i rehabilitacije i de- finiše mesto prakse specijalne edukacije i rehabilitacije u siste- mima zdravstvene i socijalne zaštite kao i u sistemu obrazovanja. Specijalna edukacija i rehabilitacija ne predstavlja posebno or- ganizovan sistem praktičnog delovanja već poseban model prakse koji nalazimo u sistemima zdravstvene i socijalne zaštite kao i sistemu obrazovanja PB - Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD T1 - Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije SP - 231 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2531 ER -
@book{ author = "Rapaić, Dragan", year = "2016", abstract = "Monografija, pod naslovom Teorijska i praktična razmatranja Specijalne edukacije i rehabilitacije, sastoji se od petnaest delova, koji mogu predstavljati posebne celine ali i celine koje između sebe imaju neposredne veze. Namera autora monografije je bila da: pruži uvid u istoriju raz- voja teorije i prakse specijalne edukacije i rehabilitacije; predstavi osnove teorije specijalne edukacije i rehabilitacije i uticaj drugih nauka, kao što je medicina, psihologija i pedagogija, na njen razvoj; ukratko predstavi metode specijalne edukacije i rehabilitacije i de- finiše mesto prakse specijalne edukacije i rehabilitacije u siste- mima zdravstvene i socijalne zaštite kao i u sistemu obrazovanja. Specijalna edukacija i rehabilitacija ne predstavlja posebno or- ganizovan sistem praktičnog delovanja već poseban model prakse koji nalazimo u sistemima zdravstvene i socijalne zaštite kao i sistemu obrazovanja", publisher = "Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD", title = "Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije", pages = "231", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2531" }
Rapaić, D.. (2016). Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije. Univerzitet u Beogradu, Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, CIDD., 231. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2531
Rapaić D. Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije. 2016;:231. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2531 .
Rapaić, Dragan, "Teorijska i praktična razmatranja specijalne edukacije i rehabilitacije" (2016):231, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2531 .