Приказ основних података о документу

dc.contributorJugović Aleksandar
dc.contributorJapundža-Milisavljević Mirjana
dc.contributorGrbović Aleksandra
dc.creatorIvanović, Maja
dc.date.accessioned2021-06-17T13:22:01Z
dc.date.available2021-06-17T13:22:01Z
dc.date.issued2016
dc.identifier.isbn978-86-6203-089-4
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2497
dc.description.abstractU radu se izlaže pregled teorijskih modela pisanja sa poseb- nim osvrtom na teškoće koje se javljaju kod dece mlađeg škol- skog uzrasta prilikom produkovanja tekstova. Posebna pažnja se poklanja tipovima teksta kao i činjenici da struktura pojedinih žanrova sama po sebi može predstavljati problem za decu koja usvajaju pisani jezički izraz. Cilj rada je da se na osno- vu pregleda najznačajnijih teorija pisanja i teškoća sa kojima se susreću deca tokom sticanja elementarne pismenosti ukaže u kom smeru treba da se modifikuje tradicionalno podučavanje pisanja u nastavnoj praksi.
dc.description.abstractThis paper presents some of the most influential theoretical models of writing and focuses particularly on difficulties in younger primary school age children while producing written discourse. Special attention was dedecated to fundamental questions about cognitive processes and how structures of different genres are produced. The aim of this paper is to, based on most influential cognitive theories and models of writing, point out the effects of the instructional interventions and recommend that development of a new model of education should be focused on writing processes.
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceZbornik radova - Nacionalni naučni skup, „Socijalna inkluzija dece sa razvojnim smetnjama i problemima u ponašanju”, Beograd, 6. decembar 2016
dc.subjectpisanje
dc.subjectkognitivni modeli pisanja
dc.subjectteškoće u pisanju
dc.subjectosnovnoškolski uzrast
dc.subjectwriting
dc.subjectcognitive models of writing
dc.subjectdifficulties in writing
dc.subjectprimary school age children
dc.titleMlađi školski uzrast i teškoće u pisanjusr
dc.typeconferenceObject
dc.rights.licenseBY-SA
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2497
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу