Приказ основних података о документу

Intelektualna ometenost i saznajno postignuće

dc.creatorMaćešić-Petrović, Dragana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:25:47Z
dc.date.available2021-06-09T13:25:47Z
dc.date.issued2009
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/243
dc.description.abstractThe paper treats the relationship between mild intellectual disability and cognitive achievement with respect of the quality of development which determine the conceptual functioning of the tested children. The paper also reflect the possibility to change the curriculum same as the professional role of the special educator in respect of prevention the possible burn out syndrome in this area of professional interest.en
dc.description.abstractU radu je tretiran i razmatran problem saznajnog postignuća dece s lakom intelektualnom ometenošću, posmatran kroz interakciju različitih funkcionalno i razvojno specifičnih sposobnosti koje determinišu kvalitet saznajnog postignuća dece ispitanog uzorka. Rad takođe ukazuje u skladu sa dobijenim rezultatima istraživanja na potrebu izmene profesionalne uloge stručnjaka koji se bave edukacijom i rehabilitacijom ove dece uz mogućnosti prevencije sindroma profesionalnog sagorevanja u ovoj oblasti profesionalnog angažovanja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectmild intellectual disabilityen
dc.subjectcognitive achievementen
dc.subjectburn out syndromeen
dc.subjecteducationen
dc.subjectrehabilitationen
dc.subjectlaka intelektualna ometenostsr
dc.subjectsaznajno postignućesr
dc.subjectsindrom profesionalnog sagorevanjasr
dc.subjectedukacijasr
dc.subjectrehabilitacijasr
dc.titleIntellectual disability and cognitive achievementen
dc.titleIntelektualna ometenost i saznajno postignućesr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage104
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 95-104
dc.citation.rankM52
dc.citation.spage95
dc.identifier.fulltexthttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/bitstream/id/344/240.pdf
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_243
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу