Приказ основних података о документу

Mogućnost inkluzivnog obrazovanja dece sa posebnim potrebama

dc.creatorŠakotić, Nada
dc.creatorEminović, Fadilj
dc.creatorNikić, Radmila
dc.date.accessioned2021-06-09T13:23:58Z
dc.date.available2021-06-09T13:23:58Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/215
dc.description.abstractInclusive education of children with special needs show number of miss understanding, in public opinion as well as in teachers community. Paper aim is to establish teachers opinion about possibility to include children with special needs in to regular elementary schools. Research was conduct in 36 elementary schools in Montenegro with 417 teachers include. Reseals indicate that opinions are positive, all thought they need help managing this population. In according with research results, suggestions, modifications are given in order to reach successful inclusive education.en
dc.description.abstractInkluzivna edukacija dece sa posebnim potrebama nameće mnoge nedoumice kako kod šire društvene javnosti tako i kod nastavnika razredne nastave. Cilj rada je utvrđivanje mišljenja nastavnika razredne nastave o mogućnostima masovnijeg uključivanja dece sa posebnim potrebama u redovne osnovne škole. Istraživanje je sprovedeno u 36 osnovnih škola u Crnoj Gori pri čemu je obuhvaćeno 417 nastavnika razredne nastave. Rezultati istraživanja pokazuju da su stavovi nastavnika razredne nastave pozitivni prema uključivanju dece sa posebnim potrebama u redovni sistem, ali da im je potrebna pomoć u radu sa ovom populacijom dece. U skladu sa rezultatima istraživanja dati su predlozi za odgovarajuće pripreme i modifikacije koje je neophodno izvršiti u cilju što uspešnijeg inkluzivnog obrazovanja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectinclusionen
dc.subjectchildren with special needsen
dc.subjectteachers opinionen
dc.subjectinkluzijasr
dc.subjectdeca sa posebnim potrebamasr
dc.subjectstavovi nastavnikasr
dc.titlePossibility education in inclusion of children with special needsen
dc.titleMogućnost inkluzivnog obrazovanja dece sa posebnim potrebamasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage71
dc.citation.issue1-2
dc.citation.other(1-2): 55-71
dc.citation.spage55
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_215
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу