Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi
Само за регистроване кориснике
2012
Књига (Објављена верзија)
Метаподаци
Приказ свих података о документуАпстракт
Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra-
dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na
razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju
uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema
u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj-
nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju,
bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe-
cijalnim) ili redovnim školama.
Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više
ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete-
nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos-
ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati
ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a
ne prostim ponavljanjem gradiva.
Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka-
demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita-
ciju. Rukopis prati pr...ogram predmeta Metodika preventivno-ko-
rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz-
rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija
i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan
je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo-
loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni
pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti
koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa-
kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i
sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu
Извор:
2012, 122-Издавач:
- Društvo defektologa Srbije
Институција/група
rFASPERTY - BOOK AU - Nedović, Goran AU - Rapaić, Dragan PY - 2012 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2113 AB - Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra- dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj- nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju, bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe- cijalnim) ili redovnim školama. Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete- nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos- ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a ne prostim ponavljanjem gradiva. Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka- demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita- ciju. Rukopis prati program predmeta Metodika preventivno-ko- rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz- rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo- loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa- kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu PB - Društvo defektologa Srbije T1 - Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi SP - 122 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113 ER -
@book{ author = "Nedović, Goran and Rapaić, Dragan", year = "2012", abstract = "Savremena naučna dostignuća u pedagogiji promenila su tra- dicionalni pristup rada u osnovnoj školi. Akcenat je stavljen na razvoj novih metodologija preventivno-korektivnog rada u cilju uklanjanja, ublažavanja i ispravljanja razvojnih smetnji i problema u učenju. Tako, preventivno-korektivni rad postaje jedan od značaj- nih principa edukacije i rehabilitacije dece ometene u razvoju, bez obzira da li se ta deca vaspitavaju i obrazuju u posebnim (spe- cijalnim) ili redovnim školama. Elementi preventivno-korektivnog rada prisutni su, više ili manje, u celokupnom obrazovno-vaspitnom radu sa decom omete- nom u razvoju, a realizuju se kroz nastavne i vannastavne aktivnos- ti. Osnovna paradigma je, da se problemi u učenju mogu savladati ili ublažiti razvojem sposobnosti na kojima se učenje zasniva, a ne prostim ponavljanjem gradiva. Praktikum je prvenstveno namenjen studentima osnovnih aka- demskih studija Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilita- ciju. Rukopis prati program predmeta Metodika preventivno-ko- rektivnog rada sa decom sa motoričkim poremećajima školskog uz- rasta, koji se sluša na studijskom programu Specijalna edukacija i rehabilitacija osoba sa motoričkim poremećajima. Neophodan je za praćenje nastave ovog predmeta i pripremu ispita. U metodo- loškom smislu, praktikum je koncipiran u odnosu na savremeni pristup edukaciji dece ometene u razvoju, pa samim tim može biti koristan i za stručnjake koji su ranije diplomirali na ovom Fa- kultetu. Metodološki okvir je prepoznatnjiv i primenjiv u radu i sa drugim kategorija dece ometene u razvoju na školskom uzrastu", publisher = "Društvo defektologa Srbije", title = "Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi", pages = "122", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113" }
Nedović, G.,& Rapaić, D.. (2012). Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi. Društvo defektologa Srbije., 122. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113
Nedović G, Rapaić D. Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi. 2012;:122. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113 .
Nedović, Goran, Rapaić, Dragan, "Praktikum preventivno-korektivnog rada u osnovnoj školi" (2012):122, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2113 .