TY - CONF
AU - Vasiljević-Prodanović, Danica
AU - Stojković, Irena
PY - 2012
UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/2055
C3 - Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti
T1 - Zakonski okvir i praktične implikacije primene inkluzivnog obrazovanja
EP - 291
SP - 281
UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2055
ER -
@conference{
author = "Vasiljević-Prodanović, Danica and Stojković, Irena",
year = "2012",
journal = "Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti",
title = "Zakonski okvir i praktične implikacije primene inkluzivnog obrazovanja",
pages = "291-281",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2055"
}
Vasiljević-Prodanović, D.,& Stojković, I.. (2012). Zakonski okvir i praktične implikacije primene inkluzivnog obrazovanja. in Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti, 281-291.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2055
Vasiljević-Prodanović D, Stojković I. Zakonski okvir i praktične implikacije primene inkluzivnog obrazovanja. in Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti. 2012;:281-291.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2055 .
Vasiljević-Prodanović, Danica, Stojković, Irena, "Zakonski okvir i praktične implikacije primene inkluzivnog obrazovanja" in Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti (2012):281-291,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_2055 .