Приказ основних података о документу

Planiranje školskih programa prevencije vršnjačkog nasilja

dc.creatorPavlović, Miroslav
dc.creatorŽunić-Pavlović, Vesna
dc.date.accessioned2021-06-09T13:21:17Z
dc.date.available2021-06-09T13:21:17Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.issn0547-3330
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/173
dc.description.abstractThe paper presents the results of the project Planning and application of the programme for the prevention of delinquent behavior in educational institutions of the Education Advancement Institute. The objectives of the first phase of the Project were: identification of the characteristics of peer violence and determination of the risk and protective factors. The most significant results of the evalu­ation are: peer violence is prevalent in 65% cases; dominant forms of peer violence are ridiculing and teasing (40%); most frequent risk factors are: lack of dedication to school and school requirements, hanging around with peers who behave violently, personal attitudes that approve of violence; insufficient presence of the protective factor which includes positive social bonding with school.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati projekta Planiranje i primena programa prevencije prestupničkog ponašanja u obrazovno-vaspitnim ustanovama Zavoda za unapređivanje obrazovanja i vaspitanja. Ciljevi prve faze projekta bili su: utvrđivanje karakteristika vršnjačkog nasilja i utvrđivanje karakteristika rizičnih i protektivnih faktora. Najznačajniji rezultati urađene procene su: prevalencija vršnjačkog nasilja je 65%; dominantan oblik vršnjačkog nasilja je ismevanje i zadirkivanje (40%); najzastupljeniji rizični faktori su: nedovoljna posvećenost školi i školskim obavezama, druženje s vršnjacima koji se nasilno ponašaju i individualni stavovi koji odobravaju nasilno ponašanje; otkriveno je nedovoljno prisustvo protektivnog faktora pozitivno socijalno vezivanje za školu.sr
dc.publisherPedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceNastava i vaspitanje
dc.subjectpeer violenceen
dc.subjectrisk and protective factorsen
dc.subjectpreventionen
dc.subjectprogrammesen
dc.subjectvršnjačko nasiljesr
dc.subjectrizični i protektivni faktorisr
dc.subjectprevencijasr
dc.subjectprogramisr
dc.titlePlanning school programmes for preventing peer violenceen
dc.titlePlaniranje školskih programa prevencije vršnjačkog nasiljasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage337
dc.citation.issue3
dc.citation.other57(3): 318-337
dc.citation.spage318
dc.citation.volume57
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_173
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу