Приказ основних података о документу

dc.creatorJapundža-Milisavljević, Mirjana
dc.date.accessioned2021-06-17T12:32:34Z
dc.date.available2021-06-17T12:32:34Z
dc.date.issued2008
dc.identifier.isbn978-86-80113-76-0
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/1662
dc.description.abstractUsled novonastalih reformi u organizaciji naučno-obrazovnog procesa, kao i reformi funkcionisanja visokoškolskih insti- tucija kod nas, uslovljenih brzim Naučno-tehnološkim razvojem i sveobuhvatnim društvenim promenama koje za cilj imaju bržu i lakšu integraciju svakog od nas u svet nauke i kulture, dolazi do promena i na mikro planu, odnosno zahteva se određeni angažman nastavnika na izradi savremenog nastavnog programa i literatu- re koja će biti u skladu sa zahtevima novog doba. Potrebe brzog menjanja i adaptacije na novu društvenu stvar- nost su i u oblasti naše nauke dovele do određenih promena i no- vih saznanja, koja se u mnogome razlikuju od dosadašnjih, ili na dosadašnja bacaju novo svetlo. Jer promena naziva same nauke ne odnosi se samo na puku terminološku promenu, već ista odraža- va novi duh i kvalitativnu razliku između onog što je na polju naše nauke rađeno u prošlosti i sada. S tim u vezi stoji i po- treba izrade novih udžbenika koji će sačuvati do sada dostignuta znanja koja su izdržala probu vremena, i koja će integrisati nova saznanja i iskustva koja za cilj imaju lakše razumevanje određenih osnovnih pojmova, kao i lakšu primenu stečenih znanja u praksi. U udžbeniku Metodika nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju, složena materija sa dovoljno detalja, izložena je u okviru dve celine. Prva celina obuhvata osnovne pojmove vezane za metodiku nastave matematike, kao i definisanje osnovnih kognitivnih funcija koje uslovljavaju usvajanje ap- straktnih matematičkih sadržaja kao najvažnijeg dela metodike nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju. Poseb- no bismo istakli deo koji se odnosi na ličnost edukatora koji predaje matematiku deci ometenoj u intelektualnom razvoju, kao i prostorno uređenje učionice za nastavni čas matematike. Drugi deo obuhvata metodički pristup nastavnom programu na- stave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvoju. Ovaj deo obuhvata nastavne metode, oblike, nastavna sredstva i ti- pove nastavnog časa matematike. Osnovni matematički pojmovi obrađeni su na jednostavan i razumljiv način, kao i metodski pristup matematičkim sadržajima. Praćenje i ocenjivanje rada i uspeha učenika u nastavi matematike za decu ometenu u inte- lektualnom razvoju obrađeno je na poslednjim stranicama ovog udžbenika. Nadamo se da će ova knjiga probuditi interesovanja njenih čitalaca za istraživanjem i dubljim razumevanjem
dc.languagesr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation
dc.rightsclosedAccess
dc.titleMetodika nastave matematike za decu ometenu u intelektualnom razvojusr
dc.typebook
dc.rights.licenseARR
dc.citation.otherudžbenik, izdanje: 1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_1662
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

Thumbnail

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу