Приказ основних података о документу

Vaspitno-obrazovni efekti kooperativnog učenja u nastavi dece oštećenog sluha

dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:20:29Z
dc.date.available2021-06-09T13:20:29Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn1452-7367
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/161
dc.description.abstractCo-operative forms of learning have the significant contribution to organization of contemporary teaching, based on the humanistic theoretical postulates. The investigations of the effects of these forms of learning up to now show positive contribution to cognitive and social-emotional aims of teaching. Given data allow us to the conclude that application of pair work contributes to better efficiency of learning, both in the respect of better general results of students, and some qualities of learning. Data, which were obtained by interviewing students, show that cooperative work has values which make it likeable way of work in teaching.en
dc.description.abstractOrganizacija savremene nastave, koncipirana na humanističkim teoretskim postavkama, zasnovana je u značajnoj meri na metodama kooperativnog učenja. Dosadašnja istraživanja efekata kooperativnog učenja pokazuju pozitivan uticaj na realizaciju kognitivnih i socijalno-emocionalnih ciljeva nastave. Dobijeni podaci pokazuju da primena kooperativnog učenja utiče na bolju efikasnost učenja. Podaci dobijeni anketiranjem učenika oštećenog sluha ukazuju na pozitivan odnos prema novoj metodi učenja.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.rights.urihttps://creativecommons.org/licenses/by-sa/4.0/
dc.sourceSpecijalna edukacija i rehabilitacija
dc.subjectcooperative worken
dc.subjecteducationen
dc.subjectefficiencyen
dc.subjecthearing-impaired childen
dc.subjectkooperativno učenjesr
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectefikasnostsr
dc.subjectdete oštećenog sluhasr
dc.titleThe educational effects off co-operative learning on hearing-impaired child teachingen
dc.titleVaspitno-obrazovni efekti kooperativnog učenja u nastavi dece oštećenog sluhasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseBY-SA
dc.citation.epage146
dc.citation.issue3-4
dc.citation.other(3-4): 129-146
dc.citation.spage129
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_161
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу