Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation
Konceptualne osnove savremene rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom
Апстракт
The paper treats the concepts of the modern treatment of the children with mild mental retardation, based on the proposition of the diagnostically and rehabilitation nature of education. Based on the theoretical and empirical state of the educational neuropsychology and developmental sciences (the Bruner’s concept), the paper point up the possibility of realization the new frame of rehabilitation theory reflected throw the field of special educational needs of treated population of children. .
U radu je tretiran koncept savremenog pristupa tretmanu dece sa lakom mentalnom retardacijom, a posmatran kroz pokušaj redefinisanja dijagnostičkog i edukativnog pojma rehabilitacije koji je do sada primenjivan u našoj sredini. Baziran je na teorijskim i empirijskim stavovima edukativne neuropsihologije i Brunerovom konceptu razvojnih nauka. Rad je usmeren ka realizaciji novih pojmovnih okvira rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom. .
Кључне речи:
education / rehabilitation / mild mental retardation / edukacija / rehabilitacija / laka mentalna retardacijaИзвор:
Beogradska defektološka škola, 2007, 2, 139-147Издавач:
- Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
Институција/група
rFASPERTY - JOUR AU - Maćešić-Petrović, Dragana PY - 2007 UR - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/134 AB - The paper treats the concepts of the modern treatment of the children with mild mental retardation, based on the proposition of the diagnostically and rehabilitation nature of education. Based on the theoretical and empirical state of the educational neuropsychology and developmental sciences (the Bruner’s concept), the paper point up the possibility of realization the new frame of rehabilitation theory reflected throw the field of special educational needs of treated population of children. . AB - U radu je tretiran koncept savremenog pristupa tretmanu dece sa lakom mentalnom retardacijom, a posmatran kroz pokušaj redefinisanja dijagnostičkog i edukativnog pojma rehabilitacije koji je do sada primenjivan u našoj sredini. Baziran je na teorijskim i empirijskim stavovima edukativne neuropsihologije i Brunerovom konceptu razvojnih nauka. Rad je usmeren ka realizaciji novih pojmovnih okvira rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom. . PB - Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd T2 - Beogradska defektološka škola T1 - Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation T1 - Konceptualne osnove savremene rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom EP - 147 IS - 2 SP - 139 UR - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_134 ER -
@article{ author = "Maćešić-Petrović, Dragana", year = "2007", abstract = "The paper treats the concepts of the modern treatment of the children with mild mental retardation, based on the proposition of the diagnostically and rehabilitation nature of education. Based on the theoretical and empirical state of the educational neuropsychology and developmental sciences (the Bruner’s concept), the paper point up the possibility of realization the new frame of rehabilitation theory reflected throw the field of special educational needs of treated population of children. ., U radu je tretiran koncept savremenog pristupa tretmanu dece sa lakom mentalnom retardacijom, a posmatran kroz pokušaj redefinisanja dijagnostičkog i edukativnog pojma rehabilitacije koji je do sada primenjivan u našoj sredini. Baziran je na teorijskim i empirijskim stavovima edukativne neuropsihologije i Brunerovom konceptu razvojnih nauka. Rad je usmeren ka realizaciji novih pojmovnih okvira rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom. .", publisher = "Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd", journal = "Beogradska defektološka škola", title = "Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation, Konceptualne osnove savremene rehabilitacije dece s lakom mentalnom retardacijom", pages = "147-139", number = "2", url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_134" }
Maćešić-Petrović, D.. (2007). Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation. in Beogradska defektološka škola Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd.(2), 139-147. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_134
Maćešić-Petrović D. Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation. in Beogradska defektološka škola. 2007;(2):139-147. https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_134 .
Maćešić-Petrović, Dragana, "Conceptual bases of the rehabilitation of the children with mild mental retardation" in Beogradska defektološka škola, no. 2 (2007):139-147, https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_134 .