Приказ основних података о документу

Metodologija izrade individualnih obrazovnih programa za učenike sa cerebralnom paralizom

dc.creatorIlić-Stošović, Danijela
dc.creatorNikolić, Snežana
dc.date.accessioned2021-06-09T13:18:41Z
dc.date.available2021-06-09T13:18:41Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/133
dc.description.abstractIndividual education program is written document with main goal to adapt school demands to current ability level of pupils with developmental disturbance or disorders. There are many discussions about importance of individual education programs in inclusive education but there are so small numbers of papers which discuss about those programs in education pupils with cerebral palsy. This papers point out importance of individual education programs in education of pupils with cerebral palsy. One of many methodology form of creating individual education programs is showed in this paper. This methodology form is base on motor and cognitive abilities of pupil, assessment of abilities of pupil to take a part in class activities, motivation for school learning, assessment of social interaction between schoolmates, knowledge assessment of Serbian language and math, and some facts taken from pupils cards. .en
dc.description.abstractIndividualni obrazovni program je pisani dokument čiji je osnovni cilj da zahteve nastave prilagodi trenutnom razvojnom nivou učenika sa smetnjama ili poremećajima u razvoju, njegovim sposobnostima i interesovanjima. O individualnim obrazovnim programima uglavnom se govori u svetlu inkluzivnog obrazovanja, a veoma retko se pominje neophodnost takvog jednog programa u radu sa učenicima sa cerebralnom paralizom. Ovaj rad, upravo, ukazuje na to da su individualni obrazovni programi neophodni u školama koje obrazuju učenike sa cerebralnom paralizom. U radu je prikazana metodologija izrade i jedna od mogućih formi individualnog obrazovnog programa, kreirana na osnovu procene motoričkih i kognitivnih sposobnosti, procene učestvovanja u nastavnim aktivnostima, motivacije za školu i školsko učenje, odnosa prema školi, odnosa prema školskom kolektivu, procene znanja u oblasti srpskog jezika i matematike, kao i podataka dobijenih iz učeničkog dosijea. .sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjectindividual education programsen
dc.subjectcerebral palsyen
dc.subjectmethodology formen
dc.subjectindividualni obrazovni programisr
dc.subjectcerebralna paralizasr
dc.subjectmetodologija izradesr
dc.titleThe methodology form of creating individual education programs for pupils with cerebral palsyen
dc.titleMetodologija izrade individualnih obrazovnih programa za učenike sa cerebralnom paralizomsr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage186
dc.citation.issue2
dc.citation.other(2): 173-186
dc.citation.spage173
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_133
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу