Приказ основних података о документу

Odnos prema instutucionalnoj edukaciji i rehabilitaciji dece oštećenog sluha i opštim tendencijama prema integraciji u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanja

dc.creatorHasanbegović, Husnija
dc.creatorKovačević, Jasmina
dc.date.accessioned2021-06-09T13:18:34Z
dc.date.available2021-06-09T13:18:34Z
dc.date.issued2007
dc.identifier.issn0354-8759
dc.identifier.urihttp://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/131
dc.description.abstractThe paper shows the results obtained from the research position of the experts in the area of education and rehabilitation of hearing-impaired children on the importance of institution-bases rehabilitation and integration into regular schools. Thirty four experts working in rehabilitation clinics and educational institutions have answered questionnaires. The results show that experts in the area prefer institutional rehabilitation to integration into the regular educational system.en
dc.description.abstractU radu su prikazani rezultati istraživanja odnosa stručnjaka koji se bave edukacijom i rehabilitacijom dece oštećenog sluha prema značaju institucionalne rehabilitacije i određenih edukativnih tendencija prema integraciji u redovne škole, s obzirom na sve veći broj ugradnje kohlearnog implantata. Primenjen je merni instrument skale procene, Likertovog tipa, čije su metrijske karakteristike uzorka varijabli proverene Rtt-postupkom, a koje su pokazale vrlo visoke koeficijente pouzdanosti. Ispitano je 34 stručnjaka koji rade u kliničko-rehabilitacijskim i edukacijskim ustanovama. Rezultati istraživanja pokazuju da stručnjaci daju veliki značaj institucionalnoj rehabilitaciji i edukaciji, da postoje određene dileme kod svih ispitanika u odnosu na integraciju dece oštećenog sluha u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanja, ali i razlike između dva subuzorka ispitanika.sr
dc.publisherUniverzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd
dc.rightsopenAccess
dc.sourceBeogradska defektološka škola
dc.subjecteducationen
dc.subjectrehabilitationen
dc.subjecthearing-impaired childrenen
dc.subjectintegrationen
dc.subjectobrazovanjesr
dc.subjectrehabilitacijasr
dc.subjectdeca oštećenog sluhasr
dc.titleThe position on institution-based education and rehabilitation of hearing-impaired children and general tendencies to integration in the regular educational systemen
dc.titleOdnos prema instutucionalnoj edukaciji i rehabilitaciji dece oštećenog sluha i opštim tendencijama prema integraciji u sistem redovnog vaspitanja i obrazovanjasr
dc.typearticle
dc.rights.licenseARR
dc.citation.epage15
dc.citation.issue3
dc.citation.other(3): 1-15
dc.citation.spage1
dc.identifier.rcubhttps://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_131
dc.type.versionpublishedVersion


Документи

ДатотекеВеличинаФорматПреглед

Уз овај запис нема датотека.

Овај документ се појављује у следећим колекцијама

Приказ основних података о документу