Приказ основних података о документу
Promoting effective AAK in persons with physical disabilities
Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima
dc.creator | Jovanović-Simić, Nadica | |
dc.date.accessioned | 2021-06-09T13:17:19Z | |
dc.date.available | 2021-06-09T13:17:19Z | |
dc.date.issued | 2007 | |
dc.identifier.issn | 0354-8759 | |
dc.identifier.uri | http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/112 | |
dc.description.abstract | Communication interaction between two speaking individuals are highly complex. It is no less complex between a nonspeaking individual using AAC and their myriad communication partners across multiple environments. For individuals with physical disabilities who do not speak, AAC provides a means of expression and the way to interact with others. Integrating AAC into home and school environment presents a real challenge to family members and teaching staff. Moreover, the transition to work setting is a big step for for person with physically disabilities who uses AAC, and their families. Beside of that, there are a pressing need to coordinate efforts to promote the use of AAC in community-based activities. . | en |
dc.description.abstract | Komunikaciona interakcija između osoba koje koriste govor kao sredstvo za komunikaciju je veoma kompleksna. Ništa manje kompleksna, nije ni komunikacija između osoba koje umesto govora koriste augumentativnu i alternativnu komunikaciju, i velikog broja njihovih komunikacionih partnera u različitim okruženjima. Za osobe sa motoričkim poremećajima koje ne govore, AAK omogućava prenošenje ekspresije i način da stupaju u interakcije sa drugima. Integrisanje AAK u kućnu i školsku sredinu predstavlja stvarni izazov za članove porodice i nastavno osoblje. Takođe, prelazak na radno mesto je veliki korak za osobu sa motoričkim poremećajima koja koristi AAK i njenu porodicu. Zbog toga postoji urgentna potreba za koordiniranim naporom kako bi se promovisala upotreba AAK u socijalnom okruženju. . | sr |
dc.publisher | Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd | |
dc.rights | openAccess | |
dc.source | Beogradska defektološka škola | |
dc.subject | augmentative and alternative communication | en |
dc.subject | physical disabilities | en |
dc.subject | different settings | en |
dc.subject | augmentativna i alternativna komunikacija | sr |
dc.subject | motorički poremećaji | sr |
dc.subject | različita okruženja | sr |
dc.title | Promoting effective AAK in persons with physical disabilities | en |
dc.title | Unapređivanje efektivne AAK kod osoba sa motoričkim poremećajima | sr |
dc.type | article | |
dc.rights.license | ARR | |
dc.citation.epage | 79 | |
dc.citation.issue | 1 | |
dc.citation.other | (1): 71-79 | |
dc.citation.spage | 71 | |
dc.identifier.rcub | https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_112 | |
dc.type.version | publishedVersion |
Документи
Датотеке | Величина | Формат | Преглед |
---|---|---|---|
Уз овај запис нема датотека. |