Претраживање
Приказ резултата 1-8 од 8
Angažovanost učenika sa lakom intelektualnom ometenošću na praktičnoj nastavi
(2019)
Ангажованост је процес који захтева психолошко улагање које ће омогућити да се на најбољи могући начин разумеју знања и стекну вештине у образовним институцијама. Током последњих година доста пажње је поклоњено јачању ...
Stavovi osoba s lakom intelektualnom ometenošću prema deci sa daunovim sindromom / Attitudes of individuals with mild intellectual disabilities towards children with down syndrome
(2019)
Став представља идеју о одређеној групи људи коју прате емоције и у односу на исту, може се предвидети понашање у специфичним условима. Утиче на опажање, мишљење и социјално понашање. Разумевање ставова према особама са ...
Vizuelni aspekti kreativnog potencijala učenika s lakom intelektualnom ometenošću
(2020)
Креативни потенцијал ученика с лаком интелектуалном ометеношћу условљен је различитим развојним и срединским факторима. За подстицање креативног потенцијала важно је успостављање сарадње родитеља, наставника, школе и ученика ...
Odnos socijalne kompetencije, usamljenosti i socijalnog nezadovoljstva kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(2018)
Социјална компетенција као један од значајних аспеката људског развоја представља основу за развој многих других способности и нераскидиво је повезан са когницијом. На основу тога се може извести закључак да интелектуална ...
Stilovi učenja i pažnja kod srednjoškolaca sa lakom intelektualnom ometenošću / Learning styles and attention in high school students with a mild intellectual disability
(2018)
Индивидуалне способности и преференције ученика треба да буду основни орјентир у избору наставних метода, материјала, стратегија и активности у учионици.
Циљ овог истраживања је утврђивање односа преферирајућег стила учења ...
Pragmatski profili i teorija uma kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(2018)
У развоју адаптивних способности, пре свега социјалних вештина, ниво и квалитет развоја говорно-језичких способности је од пресудног значаја. На могућност самосталног функционисања у друштвеној заједници и степен социјалне ...
Determinante doživljenih socijalnih odnosa sa roditeljima i vršnjacima kod dece sa intelektualnom ometenošću / Determinants of experienced social relations with parents and peer in children with intellectual disabilities
(2020)
Социо-емоционални односи који се формирају између детета и родитеља представљају основу за даљи развој интерперсоналних вештина код детета.
Одговарајућа социо-емоционална везаност за родитеље доприноси унапређењу социјалних ...
Upotreba mobilnih telefona kod osoba sa intelektualnom ometenošću
(2018)
Најчешће употребљавано средство информационо-комуникационих технологија (ИКТ) за свакодневну комуникацију свих особа широм света је мобилни телефон. Бројна сазнања потврђују присутну проблематичну употребу мобилног телефона ...