Search
Now showing items 1-5 of 5
Primena muzikoterapije kod dece sa poremećajima autističnog spektra / Application music therapy for children with autistic spectrum disorder
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2014)
Pružanje podrške i pomoći deci sa poremećajem iz autističnog spek- tra je veoma važno kako za društvo tako i za pojedinca. Rani tretman i edukacija ove dece značajno poboljšavaju njihove mogućnosti svrsishodnog učestvovanja ...
The effects of usage of PECS method in working with persons with developmental disabilities / Efekti primene PECS metoda u radu sa osobama sa smetnjama u razvoju
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2016)
The PECS protocol involves communication through picture exchange. It takes place in six stages and is primarily designed for persons with autistic spectrum disorder. However, over time, PECS method also found its application ...
Application of peer strategy in working with children with autistic spectrum disorders in inclusive school context / Primena vršnjačkih strategija u radu sa decom sa poremećajem autističkog spektra u inkluzivnom školskom kontekstu
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015)
Interventions based on peer support belong to the category of paraprofessional methods used in inclusive practice. Using the strategy of peer tutorship is recommended in working with children with autism, developmental ...
Application of art therapy for children with autism spectrum disorder / Primena art terapije kod dece sa poremećajem autističkog spektra
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2017)
With the aim of strengthening and maintaining functional, psychological and emotional aspects of an individual, therapeutic interventions that rely on the use of sound media and music, movement and dance, drama, literary ...
Autizam – razvojni put, klinička slika i značaj obrazovanja / Autism – the development, clinical symptoms And importance of education
(Drustvo defektologa SrbijeUniverzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju (ICF), 2011)
Autizam predstavlja specifičan razvojni poremećaj, koji zahvata veći broj funkcija i u značajnoj meri određuje ne samo način života deteta sa poremećajem, već i njegovog celokupnog okruženja, koje svoje ponašanje treba da ...