Претраживање
Приказ резултата 1-2 од 2
Zastupljenost metoda u nastavi gluvih i nagluvih učenika / The involvement of methods in the teaching of deaf and hard of hearing students
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Nastavne metode predstavljaju regulatore čitavog toka nastavnog
procesa i zato često pobuđuju istraživačku pažnju. Cilj ovog rada bio
je da se ispita zastupljenost opštih nastavnih i surdopedagoških
metoda u nastavi ...
Leksikon gluve i nagluve dece osnovnoškolskog uzrasta / The lexicon of deaf and hard of hearing primary School children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Rečnik je promenljiva kategorija u svakom jeziku i menja se, razvija
i bogati tokom čitavog života. Priroda i veličina rečnika svakog
pojedinca uslovljena je uzrastom, iskustvom, stepenom obrazovanja, kao
i interesovanjima, ...