Претраживање
Приказ резултата 1-3 од 3
Funkcija čitanja govora sa usana kod gluve i nagluve dece / The function of lip reading with deaf and hard of hearing children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Čitanje govora sa usana je sposobnost razumevanja oralno-glasovnog
govora vizuelnim putem na osnovu vizuelnih informacija dobijenih
sa usta i lica govornika, uključujući preostale ostatke sluha, ge-
stove, držanje i ...
Izazovi socijalne participacije gluve i nagluve dece u inkluzivnim školama / The challenges of social participation of deaf and hard of Hearing children at inclusive schools
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
.Kvalitet i učestalost socijalne participacije gluvih i nagluvih
učenika u vršnjačkim grupama koje čine pripadnici tipične populacije
zavisi od niza ličnih i sredinskih činilaca, kao i ograničenja koja su
direktna ili ...
Poređenje rezultata na testu vizuo-motorne integracije gluve i nagluve dece i dece tipičnog razvoja / Performance on the developmental test of visual-motor integration: comparing deaf and hard of hearing and tipically development children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018)
Cilj istraživanja je bio da se utvrde razlike u postignuću na te-
stovima vizuo-motorne integracije, vizuelne percepcije i motorne
koordinacije između gluve i nagluve i dece tipičnog razvoja.
Uzorak za istraživanje ...