Search
Now showing items 1-10 of 23
Diverzioni model suzbijanja maloletničkog kriminaliteta u Srbiji / Diversion model and juvenile delinquency in the republic of Serbia
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Aktue/ne naučne tendencije na polju suzbijanja malo/etničke delinkvencije, kao i
relevantni međunarodni dokumenti, ukazuju na svrsishodnost što šire primene diverzionog
modela reagovanja na kriminalitet maloletnih lica. ...
Povezanost poremećaja ponašanja u detinjstvu i kriminalnog ponašanja u odraslom dobu / Relationship between conduct disorder in childhood and criminal behavior in adulthood
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Cilj ovog rada je kritički pregled empirijskih podataka o povezanosti poremećaja
ponašanja u detinjstvu i kriminalnog ponašanja u odraslom dobu. Dosadašnja istraživanja
konzistentno pokazuju da većina odraslih prestupnka ...
Obeležja vandalističkih ponašanja / Characterictics of the vandalistic behaviors
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Glavni cilj rad je analiza ključnih obeležja vandalističkih ponašanja. U radu je primenjena
deduktivna metoda. Vandalistička ponašanja su deo socijalnog i ekološkog
nasilja. Vandalizam je dobrovoljna destrukcija okruženja ...
Vizuelna efikasnost slabovide dece u diferencijaciji i imenovanju boja / Visual efficiency of low vision children in differentiation and naming of the colors
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Opaianje boja je subjektivni doiivljaj koji nastaje kao pos/edica delovanja svetlosti
odredene talasne duiine na eu/o vida. Problemi u imenovanju boja u disproporciji sa diferencijacijom
boja, ukazuju na teskoce u verbalnom ...
Stavovi roditelja gluve dece o kohlearnoj implantaciji / Cochlear implantation of deaf children - parents Expectations
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
U Srbiji se program kohlearne implantacije gluvih osoba sprovodi deset godina. Do
sada je implantirano oko 250 osoba, od toga 90% su deca. Mišljenje o podobnosti kandidata
daje multidisciplinarni tim, a konačnu odluku ...
Sposobnost imenovanja i definisanja pojmova kod dece predškolskog uzrasta / The abilities of nomination and definitions in preschool children
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
U radu se izlaiu rezultati pilot istraiivanja razvoja /eksikona u maternjem jeziku
SQ aspekta imenovanja i definisanja pojmova. Ova} aspekt je odabran zbog toga sto je
nivo razvijenosti leksikona i sposobnost definisanja ...
Genetsko savetovanje - savremeni oblik zaštite zdravlja / Genetic counseling - a contemporary form of Health protection
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Genetska savetovanje je proces u kome pojedinac ili članovi porodice dobijaju
adekvatnu genetsku informaciju u vezi sa razvojem i/ili prenošenjem naslednih poremećaja.
Genetska savetovanje vodi tim iskusnih stručnjaka - ...
Samopercepcija studenata o razlozima za studiranje na Fasper-u u izmenjenim obrazovnim i društvenim okolnostima u Srbiji / Students self-perception of reasons why they are studying Fasper in the time of educational and social changes in Serbia
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Pitanje razvoja profesionalne uloge i identiteta studenata FASPER-a je posebno
važno u vremenima uvođenja inkluzivnog obrazovanja u praksu naše škole.
Cilj ovog rada je da utvrdi razloge za studiranje na FASPER-u kako ...
Ka proširenoj participaciji u visokom obrazovanju u srbiji: slučaj studenata sa posebnim obrazovnim potrebama / Toward widening participation in higher education in Serbia: case of students with special educational needs
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Tokom poslednje decenije sistem visokog obrazovanja u Srbiji je prošao kroz relativno
intenzivan proces transformacije. jedan od pratećih fenomena ovog procesa je
trend porasta procentualnog učešća mladih starosti izmedju ...
Ostvarivanje životnih navika osoba sa motoričkim poremećajima / Life habits accomplishment of persons with physical disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Iz perspektive Kvebeške klasifikacije, važno je razlikovati opštu pojavu „nesposobnosti"
kao dela stvarnosti koji određuje različite upotrebe ove klasifikacije, od pojma
„situacije hendikepa", definisanog kao merenje ...