Претраживање
Приказ резултата 1-10 од 149
Samoefikasnost na praktičnoj nastavi kod učenika sa lakom intelektualnom ometenošću
(Aktuelnosti u edukaciji i rehabilitaciji osoba sa smetnjama u razvoj, 2012)
Uloga škole u razvoju religijskog kulturnog identiteta
(Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje - tradicija i vrednosti, 2012)
Unapređivanje kontrole besa adolescenata – potrebe i mogućnosti
(Škola kao činilac razvoja nacionalnog i kulturnog identiteta i proevropskih vrednosti: obrazovanje i vaspitanje – tradicija i savremenost, Zbornik radova, 2012)
Usvojenost sadržaja prirode i društva kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću / Mastering the content of nature and society subject in students with mild intellectual disability
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Cilj rada je da utvrdi nivo usvojenosti sadržaja nastavnog predmeta
Priroda i društvo.
Uzorak učenika ovog istraživanja čini 30 ispitanika, oba pola.
Kriterijumi za izbor ispitanika podrazumevali su: količnik ...
Self-esteem of Individuals with Cerebral Palsy
(Foca: University of East Sarajevo – Faculty of Medicine Foca, Bosnia and Herzegovina, Association of Special Educators and rehabilitators of Serbia, 2012)
Procena spremnosti dece sa problemima u vizuelnoj percepciji za polazak u školu
(Društvo defektologa Vojvodine, 2012)
Spremnost deteta za polazak u školu predstavlja dostizanje
određenog nivoa zrelosti struktura neophodnih za uspešno sa vladavanje čitanja i pisanja. Spremnost ili gotovost za polazak u
školu pretpostavlja intelektualnu, ...
Autism and early childhood development
(Folia Medica Cassoviensia 67(1), Suppl. 1, 4th International Student Medical Confress in Košice, 2012)
Inkluzivna praksa i samoefikasnost budućih specijalnih edukatora / Inclusive practices and self-efficacy of future special educators
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012)
Samoefikasnost upućuje na verovanja osobe u pogledu sopstvenih kapaciteta, koja
određuju kako će se osoba osećati, razmišljati, motivisati sebe i kako će se ponašati
u datom kontekstu. Nastavnici moraju verovati da njihovo ...
Speech and Language Abilities in Children with Cerebral Palsy in Elementary School
(Book of Proceedings and Summaries of II International Scientific Conference "Special Educationa and Rehabilitation - Cerebral Palsy", 2012)