Search
Now showing items 1-10 of 12
Predictors of Quality of Life of Families with Children with Cerebral Palsy – Implication for Early Intervention
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Research subject: During the last two decades, families have been
increasingly encouraged to take continuous care of their child with cerebral
palsy. Consequently, the way of changing of family life and its quality ...
Auditivni razvoj prevremeno rođenih beba: kriterijumi za procenu na ranom uzrastu / Auditory development of preterm babies: early age evaluation criteria
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Poslednjih decenija ostvaren je značajan napredak u neonatalnoj nezi
prevremeno rođene dece, koji je doveo do povećane stope preživljavanja ekstremno
i
značajno
prevremeno
rođene
dece.
Sa
druge
strane,
povećanj ...
Kvalitet života povezan sa stanjem vida dece uzrasta od tri do sedam godina / Quality of life associated with visual state of children from three to seven years of age
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Uvod: Oštećenje vida, u sadejstvu sa socijalnim činiocima, može da dovede
do teškoća u razvoju i da uspori usvajanje svakodnevnih životnih veština.
Roditelji dece sa oštećenjem vida zbog gubitka slike o „perfektnom” ...
Rana intervencija kod dece sa razvojnim poremećajem koordinacije / Early intervention of children with developmental coordination disorders
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Predmet istraživanja: Predmet istraživanja je razvojni poremećaj koordinacije kod dece osnovnoškolskog uzrasta. Cilj rada je da ukaže na značaj
i potrebu rane intervencije kod dece sa ovim poremećajem. Analizirana ...
Opcije tretmana za decu sa defcitom pažnje i hiperaktivnošću (Adhd) / Treatment options for children with attention deficit and hyperactivity disorder (adhd)
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Predmet istraživanja: ADHD je sve prisutniji poremećaj među decom, a
u trećini slučajeva progredira u delinkvenciju, pa je rana intervencija neophodna. No, kompleksna priroda ADHD sindroma i često prisustvo komorbidnih ...
Community participation and family quality of life – comparative study of children with cerebral palsy and children with typical development
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Children with developmental disabilities, including cerebral palsy (CP), often
experience restriction in community participation. The previous empirical
and theoretical consideration of community participation of children ...
Hronična tuga kod roditelja dece sa smetnjama u razvoju / Chronic sorrow in parents of disabled children
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Hronična tuga se odnosi na jedinstvenu emocionalnu reakciju koja se javlja
kada je gubitak kontinuirano prisutan u životu neke osobe. Ovaj pojam se
najpre vezivao za gubitke koji se tiču zdravstvenog stanja drugih. ...
Verbalna kratkoročna i radna memorija kod dece predškolskog uzrasta / Verbal short-term and working memory in preschool children
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
S obzirom na to da kratkoročno pamćenje i radna memorija predstavljaju važne prediktore razvoja sposobnosti rešavanja problema, vokabulara,
kao i razvoja veštine računanja, čitanja i razumevanja pročitanog, cilj ...
Razvoj vokabulara kod djece sa govorno-jezičkim poremećajima i djece tipičnog jezičkog razvoja: preliminarno ispitivanje / Vocabulary development in children with speech and language disorders and children with tipical language development: preliminary examination
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Uvod: Razvoj rječnika je dinamičan proces, koji se sa uzrastom mijenja,
kako po kvanitietu, tako i po kvalitetu. Pored uzrasta, na dinamiku razvoja
rječnika mogu da utiču i drugi faktori kao što su: okruženje, ...
Karakteristike jezičkih poremećaja i oporavak jezičkih sposobnosti kod dece sa traumatskom povredom mozga / Characteristics of language impairment And recovery of language abilities in children With traumatic brain injury
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia /
Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)
Traumatska povreda je najčešći tip stečene povrede mozga kod dece. Trauma
mozga često uzrokuje trajna i kompleksna oštećenja kognitivnih funkcija, uključujući i hronične poremećaje jezika. Traumatskom povredom mozga ...