Search
Now showing items 1-10 of 96
Karakteristike znakovnog i govornog vokabulara gluvih i nagluvih učenika osnovnoškolskog uzrasta / Characteristics оf sign and spoken vocabulary of deaf and hard of hearing pupils of elementary school age
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Gluvo dete istovremeno uči da izgovara reči i samo značenje te reči, odnosno
i reč i pojam koji je tom rečju označen. Cilj istraživanja bio je ispitivanje
stepena usvojenosti znakovnog i govornog jezičkog izraza kod ...
Primena nove generacije metoda za sekvenciranje dnk (next generation sequencing) u ranoj dijagnostici naslednih poremećaja / Implementation of the next generation sequencing (ngs) methods in early diagnosis of heritable diseases
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
U cilju rane dijagnostike i prevencije naslednih poremećaja, proteklih
decenija su na raspolaganju bile različite metode. Analize genetičkog materijala
su se kretale od klasične citogenetičke obrade kariotipa radi ...
Eksternalizovani i internalizovani problemi ponašanja kod slabovide dece sa lakom intelektualnom ometenošću
(Beograd: Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014)
Stavovi studenata prema prisluškivanju u Srbiji
(Mjesto i perspektive kriminalistike, kriminologije i sigurnosnih studija u suvremenim uvjetima, Zbornik radova, 2014)
Oligofrenopedagog
(Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2014)
Maladaptivno ponašanje dece i adolescenata sa umerenom i teškom intelektualnom ometenošću / Maladaptive behavior of children and adolescents with moderate and severe intellectual disabilities
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
Cilj ovog istraživanja je utvrđivanje prevalencije maladaptivnog ponašanja
u različitim domenima socijalnog ponašanja kod dece i adolescenata
sa umerenom i teškom intelektualnom ometenošću, kao i merenje značajnosti
razlike ...
Institutional Care and Social Welfare for People with Disabilities in Serbia
(University of East Sarajevo, Faculty of Medicine; University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014)
The aim of our study was to analyze institutional care and social welfare for people
with disabilities in Serbia. Data collection was performed using a special questionnaire
about present institutions, providers and users ...
Specifične smetnje u razvoju
(Beograd: Univerzitet u Beogradu - Učiteljski fakultet, 2014)
Sposobnost pisanja rečenica od zadatih reči kod gluvih i nagluvih učenika
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2014)