Преглед rFASPER тема: "typical language development"
Приказ резултата 1-10 од 10
-
Articulation-phonological deficit in children with developmental dysphasia / Artikulaciono-fonološki deficiti kod dece sa razvojnom disfazijom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
The assessment of oral praxis in children with developmental dysphasia / Procena oralne praksije kod dece sa razvojnom disfazijom
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Awareness of Rhyme in Preschoo Children with Specific Language Impairment and Without Language Difficulties
(Fac Teacher Education, Zagreb, 2018) -
Fonološka svesnost dece sa razvojnom disfazijom i dece tipičnog jezičkog razvoja / Phonological awareness of children with developmental dysphasia and children with typical language development
(Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2015) -
Komparativna analiza fonoloških sposobnosti dece sa specifičnim jezičkim poremećajem i dece tipičnog jezičkog razvoja / Comparative analysis of phonological abilities in children with specific language impairment and children with typical language development
(Универзитет у Београду, Факултет за специјалну едукацију и рехабилитацију, 2017) -
Phonemic Awareness as an Indicator of Preliteral Abilities in Serbian Speaking Children With and Without Specific Language Impairment / Фонемска свесност као индикатор претчитачких способности код деце са српског говорног подручја без специфичног поремећаја језика и са њим
(Учитељски факултет Универзитета у Београду, 2022) -
Produkcija i razumevanje klitičkih zamenica kod dece sa razvojnim jezičkim poremećajem: preliminarni izveštaj / Production and comprehension of clitic pronouns in children with specific language impairments: a preliminary report
(Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2013) -
Razvoj vokabulara kod djece sa govorno-jezičkim poremećajima i djece tipičnog jezičkog razvoja: preliminarno ispitivanje / Vocabulary development in children with speech and language disorders and children with tipical language development: preliminary examination
(University of Belgrade, Faculty of Special Education and Rehabilitation, Serbia / Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, 2017)