Pregled autora: "Karić, Jasmina"
Prikaz rezultata 1-20 od 59
-
Akomodacija radnog mesta osobe oštećenog sluha
Radić-Šestić, Marina; Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Zbornik rezimea, 2010) -
Analiza postojećih mera podrške za studente sa invaliditetom na univerzitetu u Beogradu / Educational support systems for students with disabilities at university of Belgrade
Karić, Jasmina; Avdagić, Mirela (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2019) -
Application of assistive technology in rehabilitation of persons with cognitive disabilities
Radić-Šestić, Marina; Milanović-Dobrota, Biljana; Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Drunpp-Sarajevo, Sarajevo, 2012) -
Asertivna komunikacija defektologa koji realizuju nastavu u školama za decu sa smetnjama u razvoju / Assertive communication of special educators who teach in schools for children with disabilities
Jovanović, Vesna; Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018) -
Assertiveness in working with deaf and hard of hearing persons
Karić, Jasmina; Jovanović, Vesna; Radovanović, Vesna (University of East Sarajevo, Faculty of Medicine; University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2014) -
Assistive technologies for deaf and hard of hearing: Communication devices / Asistivne tehnologije za gluve i nagluve - sredstva za komunikaciju
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2011) -
Burnout syndrome in special education teachers working with children with developmental disorders / Sindrom izgaranja defektologa zaposlenih u školama za decu sa smetnjama u razvoju
Jovanović, Vesna R.; Karić, Jasmina; Hinić, Darko; Stojanović, Goran; Džamonja-Ignjatović, Tamara; Mihajlović, Goran (Klinički centar Srbije - Klinika za psihijatriju, Beograd i Udruženje psihijatara Srbije, Beograd, 2019) -
Comparing notions according to the general level for pupils with impaired hearing while teaching nature and society / Upoređivanje pojmova prema stepenu opštosti kod učenika oštećenog sluha u okviru nastave prirode i društva
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Pedagoško društvo Vojvodine, Novi Sad, 2006) -
Computer-aided individualization of instruction for children with hearing impairment
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Soc Special Educators & Rehabilitators Vojvodina, Novi Sad, Novi Sad, 2010) -
Computer-Assisted Instruction (CAI) for Deaf and Hard of Hearing Children
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna; Anđelković, Slađana (Pedagogija, 2010) -
Degree of emotional empathy of students of different studying programmes / Urovni emocionalxnoj empatii u studentov razlicxnwh vwsaih ucxebnwh programm
Karić, Jasmina; Ristić, Siniša; Medenica, Snežana; Milanović-Dobrota, Biljana (Forum pedagoga Srbije i Crne Gore, Beograd, 2014) -
Difficulties with which families with exceptional children are faced at present / Teškoće sa kojima se susreću porodice dece sa posebnim potrebama u sadašnjem trenutku
Karić, Jasmina; Medenica, Snežana; Miličević, Iva (University of East Sarajevo, 2013) -
Directions of communication in education / Smerovi komunikacije u obrazovnom sistemu
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, Društvo defektologa Srbije, 2013) -
E-teaching for students with hearing impairment / Nastava uz pomoć kompjutera za decu oštećenog sluha
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna; Radić-Šestić, Marina (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009) -
The effect of modern technologies on the knowledge permanence of hearing impaired students in the field of nature and society / Efekat savremenih tehnologija na trajnost znanja učenika oštećenog sluha u oblasti prirode i društva
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Elektronsko učenje – izjednačavanje uslova za gluvu i nagluvu decu / Electronic learning, equalizing conditions for deaf and partially deaf children
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2008) -
Examination of mathematics knowledge acquisition of students with hearing impairment / Ispitivanje usvojenosti matematičkih znanja kod učenika oštećenog sluha
Karić, Jasmina; Radovanović, Vesna (Pedagoško društvo Srbije, Beograd i Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet - Institut za pedagogiju i andragogiju, Beograd, 2009) -
Fenomen facebook-a među mladima oštećenog sluha / Facebook phenomenon among the hearing impaired youth
Radovanović, Vesna; Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2009) -
Histological characteristics and markers of proliferation and differentiation in rat brain with experimental glioma
Ristić, Slavica; Mirić, Maja; Jović, S.; Karić, Jasmina; Ristić, Siniša (Vojnosanitetski pregled, 2014) -
Importance of understanding ideas and meaning solving mathematical tasks / Značaj razumevanja ideje i smisla u rešavanju matematičkih zadataka
Karić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006)