Преглед аутора: "Vučinić, Vesna"
Приказ резултата 21-40 од 190
-
Diverzioni model suzbijanja maloletničkog kriminaliteta u Srbiji / Diversion model and juvenile delinquency in the republic of Serbia
Kovačević, Milica (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Doprinos radionica savremenog plesa u senzibilizaciji društva prema osobama sa invaliditetom / Contribution of modern dance workshops in raising the awareness of society towards people with disabilities
Jasmina, Karić; Radovanović, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2010) -
Drawing of shapes and visual functions in children in grammar school
Jablan, Branka; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Abstract Book, 2005) -
Drawing quality in younger schoolchildren / Kvalitet crteža dece mlađeg školskog uzrasta
Gligorović, Milica; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2011) -
Education of Students with Visual Impairment in Regular Schools
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Eškirović, Branka (Book of selected papers The Faculty of Teacher Education in the Hungarian Language in Subotica, University of Novi Sad, 2015) -
Edukacioni pristup čitanju slabovidih učenika / Educational approach to reading of students with low vision
Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2012) -
Ekspresivni govor kod dece mlađeg školskog uzrasta / Expressive speech in younger school-aged children
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation Publishing Center of the Faculty, 2021) -
Ekspresivni govor kod dece mlađeg školskog uzrasta / Expressive speech in younger school-aged children
Gligorović, Milica; Buha, Nataša; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju / University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2021) -
Elementi procene vizuelnog funkcionisanja kod dece sa cerebralnom paralizom / Visual functioning assessment elements in children with cerebral palsy
Vučinić, Vesna; Anđelković, Marija; Stanimirov, Ksenija; Stanimirović, Dragana (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2018) -
The elements of creativity of visually impaired children / Elementi kreativnosti dece sa oštećenjem vida
Anđelković, Marija; Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Elements of language competence by visually impaired children: Verbalisms / Elementi jezičke kompetencije kod dece sa oštećenjem vida - verbalizmi
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2006) -
Emotional expression of high school students with visual impairments and their typically developing peers / Emocionalna ekspresivnost srednjoškolaca sa oštećenjem vida i njihovih vršnjaka tipičnog razvoja
Vučinić, Vesna; Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Drinčić, Natalija (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2015) -
The errors at copying sentence of blind persons, low vision persons and pupils without sight impairments / Greške u prepisivanju rečenice kod slepih, slabovidih i učenika bez oštećenja vida
Tulumović, Ševala; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Faktori rizika za Daunov sindrom / Risk factors for Down syndrome
Maksić, Jasmina; Ninković, Dragan; Mitrović-Milosavljević, Mirjana; Mitrović, Predrag (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
Formiranje paradigmatskog leksičkog skupa kod slepih i slabovidih učenika
Vučinić, Vesna (Istraživanja u defektologiji, 2002) -
The frequency of written grammar mistakes by blind persons, low vision persons and pupils without sight impairments / Učestalost grešaka u pisanju slepih, slabovidih i učenika bez oštećenja vida
Tulumović, Ševala; Eškirović, Branka; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2010) -
Genetički aspekt oštećenja sluha / Genetic aspect of hearing impairment
Ninković, Dragan; Maksić, Jasmina (Univerzitet u Beogradu – Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju/ University of Belgrade – Faculty of Special Education and Rehabilitation, 2011) -
How special education and rehabilitation students perceive self-efficacy for working in inclusive schools / Opažanje samoefikasnosti studenata specijalne edukacije I rehabilitacije za rad u inkluzivnoj školi
Jablan, Branka; Stanimirović, Dragana; Vučinić, Vesna; Pešić, Dragana (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2019) -
The implementation of the Montessori teaching method in defining the deferent professional competency in education processes / Primena Montesori metoda u definisanju profesionalnih kompetencija različitih profesija u obrazovnom procesu
Maćešić-Petrović, Dragana; Japundža-Milisavljević, Mirjana; Vučinić, Vesna (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2009) -
Importance of early experience in orientation and mobility of blind children / Značaj ranog iskustva u orijentaciji i samostalnom kretanju slepe dece
Vučinić, Vesna; Eškirović, Branka; Jablan, Branka (Univerzitet u Beogradu - Fakultet za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju, Beograd, 2007)