Now showing items 5072-5091 of 7582

      Titles
      Robin M. Kowalski, Susan P. Limberi, Patricia W. Agatson: Sajber buling - vršnjačko nasilje u digitalnom dobu, Blackwell publishing, Malden, Massachusetts, USA, 2008 [1]
      Roditelji i porodica deteta sa ometenošću kao faktor uspešnosti rane intervencije [1]
      Roditeljska podrška kao determinanta savladanosti programa istorije kod učenika s lakom intelektualnom ometenošću [1]
      Roditeljski lokus kontrole i njegova povezanost sa socio-demografskim varijablama kod majki dece sa motoričkim poremećajima i dece sa intelektualnom ometenošću [1]
      Roditeljski nadzor dece i adolescenata na internetu [1]
      Roditeljski nadzor i kontrola kao faktor maloletničke delinkvencije: rezultati međunarodne ankete samoprijavljivanjem delinkvencije [1]
      Roditeljsko disciplinovanje u funkciji prevencije problema ponašanja [1]
      Roditeljstvo osoba sa teškoćama i smetnjama [1]
      Rodne razlike u prisustvu emocionalnih i bihejvioralnih teškoća kod učenika osnovne škole [1]
      Rodno nasilje u post-patrijarhalnom globalnom dobu - komparativna perspektiva Italije i Srbije [1]
      Role factors of motivation in mastering of content Nature and society in children with mild intellectual disability [1]
      Role of early intervention in acquisition of pre-reading skills of children with visual impairment [1]
      Role of early intervention in asquisition of pre-readnig skills of children with visual impairment [1]
      Role of parental monitoring in the prevention of peer violence on the internet [1]
      Role of physical education and sport In deaf integration process [1]
      Role of semilingualism in syntactic development of younger school age gypsy children [1]
      Role of sight in spontaneous and intentional emotional expression [1]
      Role of Special Educator-somatoped in Inclusive Teaching–From Theory to Practice [1]
      Role of the B cell specific co-activator BOB.1/OBF.1 in regulating BCR-signaling and development of peripheral B cell populations [1]
      Role of the educator and teacher in creating conditions to overcome the discontinuity between preschool and elementary school [1]