Kvesta, Hose Luis

Link to this page

Authority KeyName Variants
43e5c237-bda7-4648-be89-fa219d40bbf1
  • Kvesta, Hose Luis (1)
Projects
No records found.

Author's Bibliography

IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'

Petrović, Sunčica; Glumbić, Nenad; Jačevski, Milica; Donjate Martinez, Asension; Kvesta, Hose Luis; Guardiola, Antonio; Garses, Horhe; Garate, Konćita; Gil, Selia; Garsija, Kristijan; Kotineli, Isabel; Alfonso, Andreia; Morgado, Tereѕa; Baranger, Aurelie; Fernandez, Kristina

(Društvo defektologa Srbije, 2019)

TY  - CONF
AU  - Petrović, Sunčica
AU  - Glumbić, Nenad
AU  - Jačevski, Milica
AU  - Donjate Martinez, Asension
AU  - Kvesta, Hose Luis
AU  - Guardiola, Antonio
AU  - Garses, Horhe
AU  - Garate, Konćita
AU  - Gil, Selia
AU  - Garsija, Kristijan
AU  - Kotineli, Isabel
AU  - Alfonso, Andreia
AU  - Morgado, Tereѕa
AU  - Baranger, Aurelie
AU  - Fernandez, Kristina
PY  - 2019
UR  - http://rfasper.fasper.bg.ac.rs/handle/123456789/3222
AB  - Projekat IPA+ (Inkluzija za osobe sa autizmom u Evropi. Ka
specijalizovanom modelu obuke za profesionalce) ustanovio je referentnu tačku
za obuku svih stručnjaka koji rade sa osobama sa poremećajem iz spektra autizma,
nezavisno od njihovog profesionalnog usmerenja.
Ovaj projekat je nastao kao odgovor na postojeće nedostatke u obuci
stručnjaka iz oblasti autizma i kao odgovor na zahteve osoba sa autizmom, njihovih
porodica i društva u celini. Projekat su osmislili stručnjaci iz Španije,
Srbije, Belgije i Portugala.
Učesnici projekta su napravili i testirali inicijalni program obuke
namenjen stručnjacima koji rade ili će raditi sa osobama sa autizmom, kao
program obuke naprednog nivoa za sve one koji žele da steknu specijalizovana
znanja i veštine. Obuka ima celoživotnu perspektivu, neguje pristup zasnovan na
dokazima, a ponuđeni sadržaji zasnovani su na ostvarenom napretku u nauci i
dostignutim rezultatima.
Projekat je nastao kao rezultat nalaza dobijenih pregledom literature,
intervjuisanjem međunarodnih eksperata iz različitih disciplina putem fokus
grupa i Delfi studije, čime je dobijen tačan i inovativan pogled na kurikularne
zahteve za takvu obuku.
Ono po čemu je ova obuka jedinstvena, je da se alati za obuku nalaze na
vebsajtu projekta i dostupni su svim zainteresovanim stručnjacima. Takođe, obuka
se u Srbiji sprovodi uz prisustvo mentora, putem platfome za online učenje,
čime polaznici obuke sami biraju ovreme pristupanja platforme, a korišćenjem
platforme brišu se prostorne barijere za pohađanje obuke te je pokrivena
teritorija cele Srbije.
PB  - Društvo defektologa Srbije
C3  - Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije
T1  - IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'
EP  - 240
SP  - 240
UR  - https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3222
ER  - 
@conference{
author = "Petrović, Sunčica and Glumbić, Nenad and Jačevski, Milica and Donjate Martinez, Asension and Kvesta, Hose Luis and Guardiola, Antonio and Garses, Horhe and Garate, Konćita and Gil, Selia and Garsija, Kristijan and Kotineli, Isabel and Alfonso, Andreia and Morgado, Tereѕa and Baranger, Aurelie and Fernandez, Kristina",
year = "2019",
abstract = "Projekat IPA+ (Inkluzija za osobe sa autizmom u Evropi. Ka
specijalizovanom modelu obuke za profesionalce) ustanovio je referentnu tačku
za obuku svih stručnjaka koji rade sa osobama sa poremećajem iz spektra autizma,
nezavisno od njihovog profesionalnog usmerenja.
Ovaj projekat je nastao kao odgovor na postojeće nedostatke u obuci
stručnjaka iz oblasti autizma i kao odgovor na zahteve osoba sa autizmom, njihovih
porodica i društva u celini. Projekat su osmislili stručnjaci iz Španije,
Srbije, Belgije i Portugala.
Učesnici projekta su napravili i testirali inicijalni program obuke
namenjen stručnjacima koji rade ili će raditi sa osobama sa autizmom, kao
program obuke naprednog nivoa za sve one koji žele da steknu specijalizovana
znanja i veštine. Obuka ima celoživotnu perspektivu, neguje pristup zasnovan na
dokazima, a ponuđeni sadržaji zasnovani su na ostvarenom napretku u nauci i
dostignutim rezultatima.
Projekat je nastao kao rezultat nalaza dobijenih pregledom literature,
intervjuisanjem međunarodnih eksperata iz različitih disciplina putem fokus
grupa i Delfi studije, čime je dobijen tačan i inovativan pogled na kurikularne
zahteve za takvu obuku.
Ono po čemu je ova obuka jedinstvena, je da se alati za obuku nalaze na
vebsajtu projekta i dostupni su svim zainteresovanim stručnjacima. Takođe, obuka
se u Srbiji sprovodi uz prisustvo mentora, putem platfome za online učenje,
čime polaznici obuke sami biraju ovreme pristupanja platforme, a korišćenjem
platforme brišu se prostorne barijere za pohađanje obuke te je pokrivena
teritorija cele Srbije.",
publisher = "Društvo defektologa Srbije",
journal = "Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije",
title = "IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'",
pages = "240-240",
url = "https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3222"
}
Petrović, S., Glumbić, N., Jačevski, M., Donjate Martinez, A., Kvesta, H. L., Guardiola, A., Garses, H., Garate, K., Gil, S., Garsija, K., Kotineli, I., Alfonso, A., Morgado, T., Baranger, A.,& Fernandez, K.. (2019). IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije
Društvo defektologa Srbije., 240-240.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3222
Petrović S, Glumbić N, Jačevski M, Donjate Martinez A, Kvesta HL, Guardiola A, Garses H, Garate K, Gil S, Garsija K, Kotineli I, Alfonso A, Morgado T, Baranger A, Fernandez K. IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'. in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije. 2019;:240-240.
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3222 .
Petrović, Sunčica, Glumbić, Nenad, Jačevski, Milica, Donjate Martinez, Asension, Kvesta, Hose Luis, Guardiola, Antonio, Garses, Horhe, Garate, Konćita, Gil, Selia, Garsija, Kristijan, Kotineli, Isabel, Alfonso, Andreia, Morgado, Tereѕa, Baranger, Aurelie, Fernandez, Kristina, "IPA+ 'Autizam – trening za inkluziju'" in Zbornik rezimea sa stručno-naučne konferencije Dani defektologa Srbije (2019):240-240,
https://hdl.handle.net/21.15107/rcub_rfasper_3222 .