rFASPER - Repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju
rFASPER je digitalni repozitorijum Fakulteta za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju. rFASPER omogućava otvoreni pristup publikacijama, kao i ostalim rezultatima nastalim u okviru projekata koje se izvode na Fakultetu za specijalnu edukaciju i rehabilitaciju.
Softverska platforma repozitorijuma prilagođena je savremenim standardima koji se primenjuju u diseminaciji naučnih publikacija i kompatibilna je sa međunarodnom infrastrukturom u ovoj oblasti.
Eksterna aplikacija Autori, projekti, publikacije (APP) omogućava pregled i pretraživanje podataka o autorima i projektima, prenos metapodataka u druge sisteme, integraciju sa servisom Altmetric i prikaz podataka o citiranosti u indeksnim bazama podataka Dimensions , Scopus i Web of Science.
Institucije/grupe
Izaberite instituciju/grupu
Najnovije
-
Dravet sindrom u COVID-19 eri
(Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Оblici komunikacije slepogluvih osoba
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Nastavne prakse koje promovišu socijalno-emocionalno učenje: korišćenje u uslovima pandemijskog obrazovanja
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, Pedagoško društvo Srbije, 2022) -
Rana intervencija – fokus na podršku porodici / Early intervention - focus on family support
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Pretpostavke uvažavanja različitosti u školskom okruženju: identifikacija ključnih konstrukata
(Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Mogućnosti formalnog obrazovanja omladinskih radnika: rezultati komparativne analize
(Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Internet Addiction in Adolescents: A Rational Emotive and Cognitive Behavior Therapy Perspective
(Springer [Commercial Publisher], 2022) -
BUDI PROFESIONALAC: Trening za primenu profesionalnih principa u omladinskom radu / ACT AS PROFESSIONALS: Training module for the use of professional principles in youth work
(CEPORA – Centar za pozitivan razvoj dece i omladine, Beograd, CEPORA - Center for Positive Youth Development, 2022) -
Preliminarni rezultati on-line obuke u oblasti prevencije napuštanja škole i školskog neuspeha kod učenika sa autizmom
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Uspešnost lečenja tikova i pridruženih poremećaja
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
The relationship between externalizing behavior and school, family, and community bonding
(Univerzitet u Beogradu - Filozofski fakultet, 2022) -
Nedirektivna terapija igrom i agresivno ponašanje kod dece s intelektualnom ometenošću
(Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Primena tehnike odgovora uslovljenih stimulusima (response contingent stimuli) u tretmanu mucanja.
(Društvo defektologa Srbije, 2022) -
Školsko okruženje kao faktor jezičkog i socio-emocionalnog razvoja dece sa neverbalnim smetnjama u učenju
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Konceptualizacija školske klime hauarda i saradnika: prednosti i ograničenja
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Stavovi nastavnog osoblja o upotrebi asistivne tehnologije u edukaciji učenika sa poremećajima komunikacije
(Drustvo defektologa Srbije, 2022) -
Zadovoljstvo poslom kod nastavnika osnovnih škola u vreme pandemije / Job satisfaction of primary school teachers during the pandemic
(Univerzitet u Novom Sadu – Pedagoški fakultet u Somboru, 2022) -
Possibilities of applying online learning tools in the educational process / Mogućnosti primene onlajn alata za učenje u obrazovnovaspitnom procesu
(Učiteljski fakultet u Prizrenu - Leposavić, 2022) -
Jezički deficiti kod dece i adolescenata sa emocionalnim poremećajima
(Drustvo defektologa Srbije, 2022)